Mielno, dnia 12. 07. 2018r.
W związku z brakiem wymaganej liczby ofert poniższe zapytanie zostało unieważnione ponieważ nie spełniało wymagań badania rynku.
Mielno, 02.07.2018 roku
Zapytanie ofertowe nr OB/1/07/2018
na wykonanie zamówienia pn. Usługi w zakresie promocji
w ramach projektu pn. „Budowa Ogrodu Botanicznego w Niegoszczy”
dokumenty do pobrania
zal nr 1 Podrecznik wnioskodawcy…. w zakresie informacji i promocji
dokumenty do wypełnienia i złożenia
Zalaczniki do zapytania od 2 do 4 promocja-1
Podstawa prawna: Zamówienie poniżej 50 tys. PLN netto udzielane jest zgodnie z zasadą rozeznania rynku oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumentem regulującym są Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 dostępne na stronie
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-kwalifikowalnosci-wydatkow-w-ramach-europejskiego-funduszu-rozwoju-regionalnego-europejskiego-funduszu-spolecznego-oraz-funduszu-spojnosci-na-lata-2014-2020/ oraz Zasady w zakresie udzielania zamówień w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 załącznik nr 5 do umowy o dofinansowanie konkurs nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17 dostępne na stronie:
http://www.rpo.wzp.pl/skorzystaj/nabory/43-ochrona-roznorodnosci-biologicznej
- Nazwa i adres Zamawiającego.
- Generała Stanisława Maczka 21
76-032 Mielno
Adres strony internetowej: http://regnumvegetabile.pl/
- Opis przedmiotu zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień(CPV)
CPV 79342200-5 Usługi w zakresie promocji
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie promocji projektu pn. „Budowa Ogrodu Botanicznego w Niegoszczy”. Zakres usług obejmuje:
Nazwa usługi | Ilość | Opis |
Zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż – Tablicy informacyjno-pamiątkowej | 1 | Wykonawca dostarczy i zamontuje tablicę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Tablica zostanie zamontowana na dwóch słupkach mocujących przeznaczonych do umieszczenia w gruncie, według standardów obowiązujących dla znaków drogowych. Słupki mocujące stalowe – ocynkowane. Minimalna powierzchnia tablic to 6m2 (3×2 m). Wymogi dodatkowe: pełen kolor wydruku, odporny na działanie czynników zewnętrznych, folia matowa, znaki informacyjne czytelne i wyraźnie widoczne. Minimalna powierzchnia tablic to 6m2 (3×2 m).Tablica musi zawierać:• nazwę beneficjenta,• tytuł projektu, • cel projektu, • zestaw logo – znak FE, barwy RP, znak UE oraz herb lub oficjalne logo promocyjne województwa (jeśli realizujesz projekt finansowany przez program regionalny), • adres portalu www.mapadotacji.gov.pl.
Szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” |
Zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż baneru na budynku usługowym | 1 | Wykonawca dostarczy i zamontuje baner informacyjno-pamiątkowy na budynku usługowym o wymiarach 297×420 mm. Materiał PCV spienione 5 mm: druk jednostronny kolorowy.
Baner musi zawierać: musi zawierać: • nazwę beneficjenta, • tytuł projektu, • cel projektu, • zestaw logo – znak FE, barwy RP, znak UE oraz herb lub oficjalne logo promocyjne województwa (jeśli realizujesz projekt finansowany przez program regionalny), • adres portalu www.mapadotacji.gov.pl
Szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” |
Opracowanie i publikacja w prasie minimum regionalnej artykułu | 2 | Wykonawca zredaguje na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego dwa artykuły o treści promocyjno/informacyjnej dot. realizowanego zadania które zamieści na własny koszt w regionalnej prasie. Termin umieszczenia w lokalnej prasie nie później niż do dnia 31.10.2018. Każdy z artykułów wraz z materiałem zdjęciowym/grafikami o objętości i powierzchni na pół strony gazety w pełnym kolorze
Szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” |
Strona internetowa Projektu
|
1 | · Strona wykonana przy użyciu najnowszych technologii ze szczególną uwagą na ogólnoprzyjete standardy obsługiwana również na apple,
· Opłacony na rok certyfikat SSL, · Ilość podstron do 10 + wersja responsywna (telefon, tablet), · Planowane zakładki: o jak powstawał ogród o aktualności o partnerzy ogrodu o alfabetyczny wykaz roślin w kolekcji ogrodu według nazw naukowych (nazwa, rok wprowadzenia do uprawy, pochodzenie, uwagi) o alfabetyczny wykaz nasion do wymiany z innymi ogrodami botanicznymi o podmiot zarządzający ogrodem o galeria zdjęć o regulamin ogrodu o rezerwacje terminów dla grup zorganizowanych na warsztaty edukacyjne lub oprowadzanie po ogrodzie · Dokonanie rejestracji adresu www, · Miejsce na serwerze opłacone na 1 rok, · Adres www opłacony na 1 rok, · skrzynki e-mail: do 5 adresów · Optymalizacja strony www pod wyszukiwarki internetowe, · Wstępne pozycjonowanie strony na 3 frazy przez jeden miesiąc, · Możliwość zintegrowania z zewnętrznymi serwisami np. Facebook, · Wdrożenie systemu zarządzania treścią CMS, system CMS i dokumentacja (instrukcja obsługi) wykonane są w języku polskim, · Główny baner animowany, · Dodatkowa wersja językowa strony WWW (np. język angielski),
Szczegółowe informacje w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” |
Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31.10.2018 roku.
- Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy:
- Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, czyli oświadczy iż nie zalega z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych (jeśli dotyczy) oraz zaakceptują wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszego zapytania. Opis spełnienia warunku: Wykonawca podpisze oświadczenie zawarte w treści załącznika nr 2 do niniejszego zapytania.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferentów warunków udziału w postępowaniu wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie wymienionych oświadczeń i dokumentów w punkcie nr 6 niniejszego zapytania.
- Informacje na temat zakresu wykluczenia
Wykonawcami, mogą być oferenci, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferentów warunków udziału w postępowaniu wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie wymienionych oświadczeń i dokumentów w punkcie nr 6 niniejszego zapytania.
- Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków.
Zamawiający w celu potwierdzenia warunków określonych w punkcie 4 wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
- Dokumenty, jakie ma dostarczyć Oferent w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
- Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami – Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oferenta, o treści Załącznika nr 3 do niniejszego zapytania,
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko wówczas, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje odrzucenie oferty
Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
- Wymagania podstawowe.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom
- Zamówienie winno być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w formularzu Umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
- Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
- Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana do wykonawcy zadającego pytanie oraz zamieszczona na stronie internetowej na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie. Wyjaśnienia zamieszczane na stronie internetowej nie będą zdradzać, wskazywać ani identyfikować podmiotu zadającego pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż 1 dzień przed terminem składania ofert.
- Wykonawcy są zobowiązani do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie celem rejestrowania wszelkich zmian zapytania i udzielonych wyjaśnień.
- Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań.
- Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form: pocztą tradycyjną lub osobiście (liczy się data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego).
- Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wówczas, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
- Wykonawca określi w Formularzu oferty (zał. nr 1 do zaproszenia) ogółem cenę ryczałtową brutto (z VAT jeśli dotyczy) dla całego zamówienia po samodzielnej ocenie nakładu pracy na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego wytycznych.
- Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i ewentualne upusty proponowane przez wykonawcę.
- Cena oferty oraz wszelkie kwoty w ofercie mają być wyrażone w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku
- Zawartość oferty.
Kompletna oferta powinna zawierać:
- Wypełniony formularz oferty, Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oferenta, o treści Załącznika nr 3 do niniejszego zapytania
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się Wykonawcami jest Pan Paweł Kaźmierski e-mail: pmkazmierski@wp.pl, telefon 604 655 081.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie a dotyczące zapytania ofertowego.
- Zapytania będą przesłane do Zamawiającego na następujący adres e-mail: pmkazmierski@wp.pl
Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form: osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 w siedzibie Fundacja Regnum vegetabile, ul. Generała Stanisława Maczka 21, 76-032 Mielno, lub pocztą tradycyjną na adres: Fundacja Regnum vegetabile, ul. Generała Stanisława Maczka 21, 76-032 Mielno, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 12.07.2018 do godz. 12:00. Decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te kompletne oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego;
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium | Znaczenie procentowe kryterium | Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
Cena * [C] | 100% | 100 pkt |
* Cena to cena brutto jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Cenę za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi w formularzu oferty (załącznik nr 6) do niniejszego zapytania).
Zasady oceny kryterium „Cena ” [C].
W kryterium cena kolejno ocenianym oferentom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
C = [Cn/Cb]*100%*100 punktów
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium „cena”
Cn –całkowita cena brutto najtańszej oferty
Cb – całkowita cena brutto ocenianej oferty
- Ostateczna ocena punktowa oferty:
- Ocena punktowa danej oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku.
- Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie.
- Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt. Liczba punktów wynikająca z działań matematycznych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która po zsumowaniu punktów przyznanych w poszczególnych podkryteriach otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z ceną niższą.
- Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub z Wykonawcami, których oferty zostały ocenione najwyżej, w szczególności jeśli oferty przekroczą kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia lub zaproponowane ceny w rażący sposób odbiegają od cen rynkowych. Jeżeli najniższa złożona oferta przekracza cenę zakontraktowaną w budżecie, Zamawiający przeprowadzi ze wszystkimi Oferentami negocjacje. Jeśli w wyniku negocjacji dojdzie do zmiany treści ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę ostateczną w terminie 2 dni od dnia zakończenia negocjacji.
W przypadku niewybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.
- Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek oraz braków.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności). Uzupełnieniu nie podlegają: formularz ofertowy, wykaz osób oraz wykazy potwierdzające doświadczenie.
.
- Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji poprzez wgląd w referencje, potwierdzenia wykonania usługi lub inne dokumenty, które jasno potwierdzają wykazane doświadczenie i potencjał finansowy
i techniczny.
- Ogłoszenie wyników postępowania.
Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na adres pocztowy). Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego i/lub stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie.
- Podpisanie umowy.
- Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Zapytania Ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. O terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mailową wraz z informacją o wynikach postępowania.
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawca umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady rozeznania rynku.
- Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą:
- jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych
w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą
w szczególności:- Sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy
- Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie takie jak, wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajk, pożar, na które strony nie mają wpływu
- Oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub podwykonawców
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia
- jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę.
Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:
- w przypadku nie spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem;
- w przypadku przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.
W niniejszym postępowaniu oferty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie poprzez e-mail.
- Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zostanie przekazana Oferentom (e-mail lub pocztą w przypadku braku adresu e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego i/lub stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie.
- Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą oraz który spełni wymogi określone w Zapytaniu Ofertowym. O terminie zwarcia umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mailową wraz z informacją o wynikach postępowania.
- Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający nie zwraca oferentom ofert złożonych w terminie.
- Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty.
- W przypadku, gdy Zamawiający uzna, iż wycena oferty zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie w wyznaczonym terminie. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- Projekt „Budowa Ogrodu Botanicznego w Niegoszczy” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
- Załączniki
Załącznikami do niniejszego zapytania są następujące wzory:
Nr | Nazwa Załącznika |
1 | Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020
w zakresie informacji i promocji – aktualizacja 21 lipca 2017 roku. Dostępny na stronie https://www.popt.gov.pl/strony/o-programie/promocja-programu/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku/ |
2 | Wzór formularza oferty. |
3 | Wzór Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Oferenta |
4 | Wzór umowy z Wykonawcą |