Zapytanie ofertowe nr OB/1/10/2017
data publikacji na stronie Mielno dnia 31/10/2017
na wykonanie zamówienia pn.
Wykonanie prac budowlanych, prac melioracyjnych instalacji elektrycznej w tym monitoringu i instalacji sanitarnej oraz nasadzenie roślin w ramach projektu pn. „Budowa Ogrodu Botanicznego w Niegoszczy”
=====================================================================================================================================
Mielno, dnia 04.12.2017
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAPYTANIU OFERTOWYM OB/1/10/2017
http://regnumvegetabile.pl/2017/12/04/zawiadomienie-o-wyborze-najkorzystniejszej-oferty-w-zapytaniu-ofertowym-ob1102017/
=====================================================================================================================================
Mielno, 16.11.2017
PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT
DOTYCZY: Zapytania ofertowego nr OB/1/10/2017
na wykonanie zamówienia pn. Wykonanie prac budowlanych, prac melioracyjnych instalacji elektrycznej w tym monitoringu i instalacji sanitarnej oraz nasadzenie roślin w ramach projektu pn. „Budowa Ogrodu Botanicznego w Niegoszczy”
Wykonawcy biorący udział w zapytaniu nr OB/1/10/2017
W związku z zapytaniami złożonymi w dniu 15.11.2017 roku do zapytania ofertowego nr OB/1/10/2017 na wykonanie zamówienia pn. Wykonanie prac budowlanych, prac melioracyjnych instalacji elektrycznej w tym monitoringu i instalacji sanitarnej oraz nasadzenie roślin w ramach projektu pn. „Budowa Ogrodu Botanicznego w Niegoszczy, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 20.11.2017 roku do godziny 15:00.
W związku z powyższym zmianie ulega zapis w zapytaniu ofertowym punkt 10, który otrzymuje brzmienie:
10. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form: osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 w siedzibie Fundacja Regnum vegetabile, ul. Generała Stanisława Maczka 21, 76-032 Mielno, lub pocztą tradycyjną na adres: Fundacja Regnum vegetabile, ul. Generała Stanisława Maczka 21, 76-032 Mielno, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 20.11.2017r. do godz. 15:00. Decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
====================================================================================================================================
UWAGA OFERTY PROSIMY SKŁADAĆ NA TYM FORMULARZU Formularz ofertowy-zal od 7 do 12 zmiana formularza ofertowego 16112017
========================================================================================================================
Mielno,16.11.2017
PYTANIA I WYJAŚNIENIA DO
Zapytania ofertowego nr OB/1/10/2017
na wykonanie zamówienia pn.
Wykonanie prac budowlanych, prac melioracyjnych instalacji elektrycznej w tym monitoringu i instalacji sanitarnej oraz nasadzenie roślin
w ramach projektu pn. „Budowa Ogrodu Botanicznego w Niegoszczy”
Wykonawcy biorący udział w zapytaniu nr OB/1/10/2017
W związku z zapytaniami do zapytania ofertowego nr OB/1/10/2017 na wykonanie zamówienia pn. Wykonanie prac budowlanych, prac melioracyjnych instalacji elektrycznej w tym monitoringu i instalacji sanitarnej oraz nasadzenie roślin w ramach projektu pn. „Budowa Ogrodu Botanicznego w Niegoszczy, Zamawiający udziela odpowiedzi:
Pytanie 1. Czy w przypadku gdyby przełom listopada i grudnia był deszczowy można przekroczyć termin wykonania fundamentów, przyczyna niezależna od wykonawcy a konieczna jest wymiana gruntu pod budynkami?
Odpowiedź :
Określony termin w ramach konkursu nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17. to 31.10.2018 roku. Realizacja całego zamówienia musi zamknąć się do 31.10.2018 roku.
Zamawiający dopuszcza aby etap I Fundamenty w uzasadnionych przypadkach został zrealizowany w terminie późniejszym niż wskazany w zapytaniu termin 31.12.2017 roku. W przypadku konieczności zmiany terminu podanego w zapytaniu ofertowym na wniosek Wykonawcy w uzasadnionym przypadku zostanie umowa na realizację I etapu Fundamenty aneksowana.
W przypadku terminu zakończenia etapu II Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, jedynie w przypadku wyrażenia zgody przez Instytucję Zarządzającą (Województwem Zachodniopomorskim, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego) Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, w ramach konkursu nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17.
Pytanie 2. Czy do oferty należy od razu dołączyć poświadczenie o uprawnieniach danej osoby do określonych czynności?
Odpowiedź: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy:
- dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz personelem do wykonania przedmiotu zamówienia; Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
- 1 osobą – kierownikiem budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót tej branży;
- 1 osobą – kierownikiem robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót tej branży.
- 1 osobą – kierownikiem robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót tej branży.
Wymogi w punktach a-b-c odnoszące się do uprawnień – rozumie się przez to uprawnienia wg wymogów ustawy Prawo Budowlane.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wyżej wymienionych osób
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dostarczy prawidłowo wypełniony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, Załącznik nr 9 do zapytania ofertowego.
POUCZENIE Art. 233.§ 1. Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3. § 6. Przepisy § 1 […] stosuje się odpowiednio do osoby, która składa fałszywe oświadczenie […]
Pytanie 3. Czy zieleń ma być objęta stawką VAT 23 % a nie 8% z uwagi na fakt, że przeważają prace budowlane objęte stawką 23%?
Odpowiedź: Należy wskazać, że z wyjaśnień Głównego Urzędu Statystycznego do PKWiU wynika, że grupowanie PKWiU 81.30.10.0 obejmuje: usługi dokonywania zasadzeń, pielęgnację i utrzymanie: parków i ogrodów: przy domach prywatnych i domach wielomieszkaniowych, przy budynkach użyteczności publicznej i częściowo publicznej (szkoły, szpitale, budynki administracyjne, kościoły itp.), na terenach miejskich (parki miejskie, strefy zieleni, cmentarze itp.), przy budynkach przemysłowych i handlowych, zieleni: budynków (zieleń fasad, ogrody na dachach i wewnątrz budynków itp.), autostrad, ulic, dróg kolejowych i tramwajowych, brzegów dróg wodnych, w portach itp., terenów sportowych, terenów przeznaczonych do gier i zabaw na świeżym powietrzu i innych terenów rekreacyjnych (np. trawniki przeznaczone do zażywania kąpieli słonecznych, pola golfowe), wód stojących i płynących (zbiorniki wodne, bagna, stawy, baseny kąpielowe, fosy, strumyki, potoki, rzeki, systemy oczyszczania ścieków).
Świadczone usługi zagospodarowania terenów zieleni mieszczą się w PKWiU 81.30.10.0 korzystają z obniżonej stawki podatku VAT w wysokości 8%.
W celu zobrazowania podziału prac na prace objęte stawką podatkową 23% i stawką podatkową 8% dokonano zmiany formularza ofertowego- załącznik 7 do zapytania ofertowego.
Z:
(…)
Cena ofertowa ETAP I i ETAP II: | ||
Cena: (kwota w PLN, do 2 miejsc po przecinku) | słownie: | |
netto | ||
podatek VAT | ||
brutto | ||
W tym ETAP I – fundamenty | brutto | |
W tym ETAP II – pozostały zakres zamówienia | brutto |
Na:
(…)
Cena ofertowa ETAP I i ETAP II: | |||
Wyszczególnienie | Cena netto | Podatek VAT | Cena brutto |
Prace ogólnobudowlane | |||
Prace elektryczne monitoring | |||
Prace elektryczne | |||
Prace sanitarne wod.-kan. | |||
Zieleń melioracje | |||
Zieleń powierzchnia biologicznie czynna | |||
Razem | |||
W tym ETAP I – fundamenty | |||
W tym ETAP II – pozostały zakres zamówienia |
Dokonano także zmiany listy załączników do umowy – załącznik 12a
Z:
(…)
Wykaz załączników do niniejszej umowy:
- Zapytanie ofertowe
- Oferta Wykonawcy
- Projekt Techniczny (projekt budowlany i przedmiary robót)
- Harmonogram Rzeczowo – finansowy
Na:
(..)
Wykaz załączników do niniejszej umowy:
- Zapytanie ofertowe z załącznikami
- Oferta Wykonawcy
- Harmonogram Rzeczowo – finansowy
Do pobrania aktualny załącznik:
Pytanie 4. Ilu komorowy ma być poliwęglan w szklarni?
Odpowiedź: Poliwęglan ma być przynajmniej 3-komorowy.
Pytanie 5 Jak należy liczyć okres realizacji zadania w ofercie? Jako liczbę miesięcy fizycznie na placu budowy czy też od momentu przekazania placu budowy wykonawcy przez inwestora do maksymalnego terminu tj 31-10-2018?
Odpowiedź Okres realizacji zadania w pełnych miesiącach należy liczyć od momentu przekazania placu budowy przez inwestora wykonawcy do maksymalnie 31-10-2018r. łącznie z miesiącami przestoju.
Pytanie 6 Czy kostka betonowa na nawierzchnie utwardzone ma być z frezowaną krawędzią czy cięta prostopadle?
Odpowiedź: Inwestor przewiduje zastosowanie łatwiejszej potem w utrzymaniu kostki betonowej ciętej prostopadle na nawierzchnie utwardzone ciągów komunikacyjnych.
Pytanie 7. Czy inwestor przewidział system nawadniający?
Odpowiedź: Z uwagi na zróżnicowanie poziomu wilgotności podłoża na nieruchomości nawadnianie będzie konieczne bliżej budynków. Został zaprojektowany w postaci rozprowadzenia rurociągu głównego z kranami do których będą podłączane w razie potrzeby zraszacze szkółkarskie na elastycznych wężach. Zarówno zraszacze jak i węże nie są przedmiotem zamówienia. Zakres robót do nawodnienia został określony w przedmiarze dotyczącym branży sanitarnej wod-kan i zawarty jest w rozdziale 5. Zewnętrzna instalacja do podlewania zieleni lp. 111-134.
Mielno, 17.11.2017r.
Pytanie 8. Jak ma być zagospodarowana ziemia z wykopów?
Odpowiedź: Ziemia z wykopów fundamentów, placu przed budynkami, ścieżek spacerowych ma być rozplantowana na najniższym obszarze działki. W taki sposób, że podglebie ma być nakrywane humusem.
==================================================================================================================================
Podstawa prawna: Zamówienie powyżej 50 tys. PLN netto udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumentem regulującym są Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 dostępne na stronie
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-kwalifikowalnosci-wydatkow-w-ramach-europejskiego-funduszu-rozwoju-regionalnego-europejskiego-funduszu-spolecznego-oraz-funduszu-spojnosci-na-lata-2014-2020/ oraz Zasady w zakresie udzielania zamówień w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 załącznik nr 5 do umowy o dofinansowanie konkurs nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17 dostępne na stronie:
http://www.rpo.wzp.pl/skorzystaj/nabory/43-ochrona-roznorodnosci-biologicznej
- Nazwa i adres Zamawiającego.
- Generała Stanisława Maczka 21
76-032 Mielno
Adres strony internetowej: http://regnumvegetabile.pl/
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Wspólny Słownik Zamówień(CPV)
CPV 45000000-7 Roboty budowlane
CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
CPV 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
CPV 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
CPV 45262350-9 Betonowanie bez zbrojenia
CPV 45262500-6 Roboty murarskie i murowe
CPV 45442100-8 Roboty malarskie
CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej i roboty ciesielskie
CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
CPV 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
CPV 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
CPV 45261410-1 Izolowanie dachu
CPV 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
CPV 45244000-9 Wodne roboty budowlane
CPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Podrozdziale 6.5.2 Wytycznych Ministra Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami zostało przesłane do potencjalnych Wykonawców oraz zostało zamieszczone na stronie http://regnumvegetabile.pl/
- Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są: roboty budowlane polegające na wykonaniu na terenie ogrodu botanicznego:
- budynku usługowego
- budynku gospodarczego, murowany
- zjazdu z drogi położonej na dz. nr 168
- szklarni
- budynku gospodarczego, drewniany
- oczka wodnego (do 50m3 wody)
- podjazd, chodniki, tarasy, wydzielone miejsce na czasowe składowanie i segregowanie odpadów stałych w pojemnikach zamkniętych (śmietnik)
- treliaż po całym obwodzie i w całości na terenie działki nr 172. h=2,0m
- przyłącze wody i zewnętrzna instalacja wodociągowa
- zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej wraz z biologiczną oczyszczalnią ścieków bytowo-gospodarczych
- instalacja kanalizacji deszczowej (gromadzenie wód opadowych)
- studnia głębinowa wiercona o średnicy 6″, o gł. max 30,0 m, o wydajności 1,0 m3/d wraz z wewnętrzną siecią do nawadniania
- zalicznikowe przyłącze elektroenergetyczne
- zewnętrzna instalacja elektroenergetyczna 230-400V oraz monitoringu
- Podstawowe parametry obiektów
- Budynek gospodarczy (murowany) o powierzchni zabudowy 92,07 m2, pow. netto 121,61 m2, kubatura 569,35 m3
- Budynek usługowego o powierzchni zabudowy 119,75 m2, pow. netto 162,13 m2, kubatura 799,45 m3
- Szklarnia o powierzchni zabudowy 60 m2, pow. netto 52,07 m2, kubatura 144,12 m3
- Drewniany budynek gospodarczy o powierzchni zabudowy 12,00 m2, pow. netto 10,64 m2, kubatura 32,80m3
- Powierzchnia utwardzeń, tj. dróg, placów i chodników wyniesie 1261 m2
- Adres prac budowlanych
Inwestycja zlokalizowana będzie na dz. nr 172 obr. Mielenko, gm. Mielno.
- Zakres prac
- Prace ogólnobudowlane:
- Roboty ziemne
- Wykonanie żelbetowych murów, ław oraz ścian fundamentowych
- Wykonanie izolacji elementów żelbetowych
- Roboty murowe
- Roboty konstrukcyjne: stropy, schody, nadproża, wieńce, wylewki itp.
- Dach – więźba drewniana
- Tynki wewnętrzne
- Stolarka okienna i drzwiowa
- Roboty z prefabrykatów gipsowych: ścianki, okładziny
- Wykonanie podłoży i posadzek
- Roboty malarskie
- Ocieplenie ścian budynku oraz stropu i schodów piwnicy płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą
- Wykonanie okładzin elewacyjnych
- Roboty melioracyjne
- Roboty związane z zielenią: trawniki, klomby, rabaty inne nasadzenia.
Szczegółowy opis prac przedstawiono w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego pn. „PROJEKT BUDOWLANY BUDYNKU USŁUGOWEGO I GOSPODARCZEGO W RAMACH INWESTYCJI PN: „BUDOWA OGRODU BOTANICZNEGO” .
- Branża sanitarna
Szczegółowy opis prac przedstawiono w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Projekt Budowlany przyłącze i zewnętrzna instalacja wodociągowa, ujęcie wody za pomocą studni wierconej, zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej z przydomową biologiczną oczyszczalnią ścieków, zewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej i centralnego ogrzewania”, „Projekt Budowlany wewnętrzna instalacja wod.-kan., instalacja centralnego ogrzewania”
- Branża elektryczna
Szczegółowy opis prac przedstawiono w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego pn. „Projekt Budowlany instalacje elektryczne.”
- Branża ogrodnicza
Szczegółowy opis prac przedstawiono w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego pn. „Projekt zieleni Budowa ogrodu botanicznego w Niegoszczy”.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Projekt budowlany budynku usługowego i gospodarczego w ramach inwestycji pn: „Budowa Ogrodu Botanicznego” – Załącznik nr 1;
- Branża sanitarna . „Projekt Budowlany przyłącze i zewnętrzna instalacja wodociągowa, ujęcie wody za pomocą studni wierconej, zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej z przydomową biologiczną oczyszczalnią ścieków, zewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej i centralnego ogrzewania”, „Projekt Budowlany wewnętrzna instalacja wod.-kan., instalacja centralnego ogrzewania” – Załącznik nr 2;
- Branża elektryczna „Projekt Budowlany instalacje elektryczne” – Załącznik nr 3
- Branża ogrodnicza „Projekt zieleni Budowa ogrodu botanicznego w Niegoszczy” – Załącznik nr 4
- Przedmiar robót dla branży elektrycznej, ogrodniczej, sanitarnej, budowlanej – Załącznik nr 5;
- Pozwolenie na budowę nr BOŚ/917/2017 z dnia 11 października 2017 roku – Załącznik nr 6
- Uwagi do załączników stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Wszystkie przewidywane prace budowlane należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót, pod nadzorem uprawnionego inżyniera pełniącego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Materiały użyte do wykonywania prac powinny posiadać aktualne atesty i dopuszczenia do stosowania. Za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych elementów i materiałów odpowiedzialny będzie Wykonawca robót.
Podane w projekcie budowlanym marki produktów stanową tylko przykład i wskazują na minimalną jakość produktu, ich trwałość, bezpieczeństwo, cech fizykalnych i parametrów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie zostały określone w przedmiarze robót i może być oznaczona innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem
- Podwykonawstwo
- Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
- Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców,
- Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w formularzu Umowy.
Termin wykonania prac ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2018 roku (oddanie do użytkowania)
Inwestycja została podzielona na dwa etapy:
- Etap I Fundamenty – realizacja do dnia 31.12.2017 roku
- Etap II Prace pozostałe związane z realizacją niniejszego zamówienia – realizacja do dnia 31.10.2018 roku pod warunkiem podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą (Województwem Zachodniopomorskim, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego) Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, w ramach konkursu nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17
Harmonogram realizacji etapu 2 skrócony:
- Rozpoczęcia prac – dzień podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą (Województwem Zachodniopomorskim, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego) Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, w ramach konkursu nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17
- Odbiór końcowy – 30.09.2018 roku
- Oddanie do użytkowania – 31.10.2018 roku
- Wymogi dotyczące wadium
Nie przewiduje się wniesienia wadium.
- Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy:
- dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz personelem do wykonania przedmiotu zamówienia; Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
- 1 osobą – kierownikiem budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót tej branży;
- 1 osobą – kierownikiem robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót tej branży.
- 1 osobą – kierownikiem robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót tej branży.
Wymogi w punktach a-b-c odnoszące się do uprawnień – rozumie się przez to uprawnienia wg wymogów ustawy Prawo Budowlane.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wyżej wymienionych osób.
- posiadają stosowną wiedzę i doświadczenie; Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich siedmiu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlane polegające na budowie budynku w technologii tradycyjnej z infrastrukturą towarzyszącą o wartości minimum 1.000.000 zł brutto.
- oświadczą, że do dnia zawarcia umowy z Zamawiającym dostarczą opłaconą polisę OC odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej za szkody powstałe w związku z wykonaniem działalności gospodarczej oraz nie wykonaniem zamówienia w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym na sumę nie mniejszą niż kwota wynagrodzenia określona w ofercie na dany etap zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 8 do zapytania ofertowego,
Zamawiający zastrzega, iż w przypadku nie dostarczenia do dnia zawarcia umowy przez oferenta opłaconej polisy OC odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej za szkody powstałe w związku z wykonaniem działalności gospodarczej oraz nie wykonaniem zamówienia w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym na sumę nie mniejszą niż kwota wynagrodzenia określona w ofercie na dany etap zamówienia, umowa nie zostanie podpisana z wybranym oferentem.
- znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, niezagrażającej realizacji Zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy iż nie zalega z płatnościami na rzecz podmiotów publicznych i prywatnych zgodnie z załącznikiem nr 8 do zapytania ofertowego,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy iż posiada ww. uprawnienia zgodnie z załącznikiem nr 8 do zapytania ofertowego
- zaakceptowali wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 12a i 12b do niniejszego zapytania ofertowego, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy akceptuje wzór Umowy zgodnie z załącznikiem nr 8 do zapytania ofertowego.
- Załącznik nr 12a dotyczy umowy na Etap I – Fundamenty – realizacja do dnia 31.12.2017 roku.
- Załącznik nr 12b dotyczy umowy na ETAP II – Prace pozostałe związane z realizacją niniejszego zamówienia – realizacja do dnia 31.10.2018 roku. Realizacja etapu II będzie możliwa wyłącznie pod warunkiem podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą (Województwem Zachodniopomorskim, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego) Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, w ramach konkursu nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17. Nie otrzymanie dofinansowania w ramach środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego skutkuje nie podpisaniem umowy z Wybranym Wykonawcą na etap II prac bez skutków finansowych dla żadnej ze stron, ani nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferentów warunków udziału w postępowaniu wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie wymienionych oświadczeń i dokumentów w punkcie nr 7 niniejszego zapytania.
- Informacje na temat zakresu wykluczenia
Wykonawcami, mogą być oferenci, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferentów warunków udziału w postępowaniu wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie wymienionych oświadczeń i dokumentów w punkcie nr 7 niniejszego zapytania.
- Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków.
Zamawiający w celu potwierdzenia warunków określonych w punkcie 4 wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
- Dokumenty, jakie ma dostarczyć Oferent w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści Załącznika nr 8 do niniejszego zapytania.
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, Załącznik nr 9 do niniejszego zapytania.
- Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, Załącznik nr 10 do niniejszego zapytania.
- Dokumenty, jakie ma dostarczyć Oferent w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
- Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami – Załącznik nr 7 do niniejszego zapytania,
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oferenta, o treści Załącznika nr 11 do niniejszego zapytania,
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko wówczas, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje odrzucenie oferty
Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
- Wymagania podstawowe.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamówienie winno być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w formularzu Umowy stanowiącym Załącznik nr 11.do niniejszego zapytania ofertowego.
- Szczegółowy zakres zamówienia opisano w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
- Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. W ramach wizji lokalnej należy stwierdzić, czy informacje podane w załącznikach od 1 do 6 obejmują pełen zakres robót i są zgodne z rzeczywistością.
- Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
- Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
- Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszym zapytaniem.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana do wykonawcy zadającego pytanie oraz zamieszczona na stronie internetowej na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie. Wyjaśnienia zamieszczane na stronie internetowej nie będą zdradzać, wskazywać ani identyfikować podmiotu zadającego pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż 1 dzień przed terminem składania ofert.
- Wykonawcy są zobowiązani do regularnego przeglądania strony internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie celem rejestrowania wszelkich zmian zapytania i udzielonych wyjaśnień.
- Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań.
- Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form: pocztą tradycyjną lub osobiście (liczy się data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego).
- Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wówczas, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
- Cenę oferty w formularzu należy podać w formie ryczałtu w znaczeniu i ze skutkami określonymi w art. 632 kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.), gdzie ten rodzaj wynagrodzenia określa się następująco:
- 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
- 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
- Oferta powinna przedstawiać cenę, która musi obejmować całość robót wynikających z dokumentacji projektowej, a także przedmiaru będącego materiałem pomocniczym. Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentami przetargowymi. W podawanej zryczałtowanej cenie wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonywania, montażu i demontażu, oraz wykonywania innych prac pomocniczych na terenie budowy, które są niezbędne dla wykonania robót zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną.
W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Będą to między innymi następujące koszty:
- podatku VAT wykonania wszelkich robót budowlanych i dostaw niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
- wykonania wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania i zagospodarowania oraz późniejszej likwidacji placu budowy,
- zabezpieczenia placu budowy,
- utrzymania zaplecza budowy (naprawa, woda, energia elektryczna, dozorowanie budowy),
- koszty związane z zabezpieczeniem i oznakowaniem prowadzonych robót, zajęcia pasa drogowego i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, sprzątania dróg dojazdowych do placu budowy, odwodnienia wykopów, ewentualnego pompowania wody, ewentualnej wymiany gruntu, zagęszczenia gruntu, przekopów kontrolnych, wykonania niezbędnych rusztowań, zabezpieczenia i wywozu,
- pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
- wykonania dokumentacji powykonawczej,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia,
- kosztami ubezpieczenia należytego wykonania prac w tym wykonania prac w terminie określonym w zapytaniu ofertowym o wartości brutto złożonej oferty i dokonaniu cesji tego ubezpieczenia na Zamawiającego.
Tym samym w ramach ceny ofertowej, Wykonawca zobowiązany będzie na potrzeby prowadzenia robót budowlanych do:
- urządzenia zaplecza w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi w tym przed dostępem osób postronnych,
- prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej,
- wykonania przedmiotu umowy, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa,
- przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 nr 47, poz. 401 z późn. zm.),
- postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.) i ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.),
- zastosowania materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających:
- certyfikaty na znak bezpieczeństwa,
- aprobaty techniczne,
- certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności,
- atesty,
- Zawartość oferty.
Kompletna oferta powinna zawierać:
- Wypełniony formularz oferty, Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.
- Oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści Załącznika nr 7 do niniejszego zapytania.
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, Załącznik nr 8 do niniejszego zapytania.
- Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, Załącznik nr 9 do niniejszego zapytania.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oferenta, o treści Załącznika nr 10 do niniejszego zapytania
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się Wykonawcami jest Pan Paweł Kaźmierski e-mail: pmkazmierski@wp.pl, telefon 604 655 081.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie a dotyczące zapytania ofertowego.
- Zapytania będą przesłane do Zamawiającego na następujący adres e-mail: pmkazmierski@wp.pl
Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form: osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00 w siedzibie Fundacja Regnum vegetabile, ul. Generała Stanisława Maczka 21, 76-032 Mielno, lub pocztą tradycyjną na adres: Fundacja Regnum vegetabile, ul. Generała Stanisława Maczka 21, 76-032 Mielno, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 16.11.2017r. do godz. 15:00. Decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te kompletne oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego;
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium | Znaczenie procentowe kryterium | Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
Cena * [C] | 70% | 70 pkt |
Okres realizacji prac [O] | 20% | 20 pkt |
Okres gwarancji [G] | 10% | 10 pkt |
* Cena to cena brutto jaką zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Cenę za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi w formularzu oferty (załącznik nr 6) do niniejszego zapytania).
Zasady oceny kryterium „Cena ” [C].
W kryterium cena kolejno ocenianym oferentom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
C = [Cn/Cb]*70%*100 punktów
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium „cena”
Cn –całkowita cena brutto najtańszej oferty
Cb – całkowita cena brutto ocenianej oferty
Zasady oceny kryterium „Okres realizacji” [O]:
Kryterium okres realizacji w miesiącach: w kryterium okres realizacji kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
O = [On//Ob]*20%*100 punktów
gdzie:
O – ilość punktów w kryterium „okres realizacji”
On – najkrótszy okres realizacji spośród złożonych ofert
Ob – okres realizacji badanej oferty w miesiącach
Zasady oceny kryterium „Gwarancja” [G]:
Kryterium okres gwarancji w miesiącach: w kryterium okres gwarancji kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
G = [Gn//Gb]*10%*100 punktów
gdzie:
G- ilość punktów w kryterium „gwarancja”
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert
Gb – okres gwarancji badanej oferty w miesiącach
Jednocześnie Zamawiający oczekuje iż Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane z zastrzeżeniem iż:
- Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót z zastrzeżeniem iż okres gwarancji wykonania robót budowlanych stanowi jeden z kryterium wyboru wykonawcy
- Okres gwarancji na zamontowane urządzenia i sprzęt zgodnie z warunkami gwarancji producenta
- Ostateczna ocena punktowa oferty:
- Ocena punktowa danej oferty będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku.
- Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie.
- Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt. Liczba punktów wynikająca z działań matematycznych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która po zsumowaniu punktów przyznanych w poszczególnych podkryteriach otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z ceną niższą.
- Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub z Wykonawcami, których oferty zostały ocenione najwyżej, w szczególności jeśli oferty przekroczą kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia lub zaproponowane ceny w rażący sposób odbiegają od cen rynkowych. Jeżeli najniższa złożona oferta przekracza cenę zakontraktowaną w budżecie, Zamawiający przeprowadzi ze wszystkimi Oferentami negocjacje. Jeśli w wyniku negocjacji dojdzie do zmiany treści ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę ostateczną w terminie 2 dni od dnia zakończenia negocjacji.
W przypadku niewybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.
- Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek oraz braków.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności). Uzupełnieniu nie podlegają: formularz ofertowy, wykaz osób oraz wykazy potwierdzające doświadczenie.
.
- Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji poprzez wgląd w referencje, potwierdzenia wykonania usługi lub inne dokumenty, które jasno potwierdzają wykazane doświadczenie i potencjał finansowy
i techniczny.
- Ogłoszenie wyników postępowania.
Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na adres pocztowy). Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego i/lub stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie.
- Podpisanie umowy.
- Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Zapytania Ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. O terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mailową wraz z informacją o wynikach postępowania.
- Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy w związku z powyższym umowa na przedmiotowe zapytania została podzielona na dwie umowy
- Umowa na etap I (załącznik nr 12a) zostanie podpisana w ciągu 2 dni od zakończenia procedury wyłonienia wykonawcy
- Umowa na etap II (załącznik nr 12b) zostanie podpisana pod warunkiem podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą (Województwem Zachodniopomorskim, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego) Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, w ramach konkursu nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17. Realizacja etapu II będzie możliwa wyłącznie pod warunkiem podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą (Województwem Zachodniopomorskim, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego) Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, w ramach konkursu nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17. Nie otrzymanie dofinansowania w ramach środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego skutkuje nie podpisaniem umowy z Wybranym Wykonawcą na etap II prac bez skutków finansowych dla żadnej ze stron, ani nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
- Zamawiający nie przewiduje udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających.
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia jeżeli:
- Z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielne zamówienie dodatkowe od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernych wysokich kosztów lub
- Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
- Wysokość wynagrodzenia przysługującego wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych których nie obejmuje projekt techniczny, a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania całości zadania
- W powyższych przypadkach wykonanie robót dodatkowych może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, na podstawie aneksu do umowy, sporządzonego w oparciu o protokół konieczności. Rozliczenie robót dodatkowych nastąpi na podstawie oferty sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
- Jeżeli w trakcie realizacji Robót ujawni się konieczność przeprowadzenia Robót, które Wykonawca powinien przewidzieć na etapie składania oferty i podpisania niniejszej umowy, lub które wynikają z obowiązujących przepisów prawa i których wykonanie jest niezbędne do należytego wykonania i ukończenia Zadania Inwestycyjnego i przekazania go Inwestorowi, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania na koszt własny w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie, chociażby Roboty te nie były opisane, ani nie wynikały z dokumentacji projektowej oraz innych załączników do niniejszej umowy, dotyczy to również robót zamiennych. Ponadto Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje wynikające z opóźnienia spowodowanego potrzebą ich przeprowadzenia. Okoliczności określone powyżej nie będą stanowiły źródła jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Inwestora
- Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą:
- jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych
w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą
w szczególności:
- jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych
- Sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy
- Formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeśli dotyczy
- Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie takie jak, wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajk, pożar, na które strony nie mają wpływu
- Oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub podwykonawców
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, jedynie w przypadku wyrażenia zgody przez Instytucję Zarządzającą (Województwem Zachodniopomorskim, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego) Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, w ramach konkursu nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę.
Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:
- w przypadku nie spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem;
- w przypadku przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.
W niniejszym postępowaniu oferty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie poprzez e-mail.
- Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zostanie przekazana Oferentom (e-mail lub pocztą w przypadku braku adresu e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego i/lub stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie.
- Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą oraz który spełni wymogi określone w Zapytaniu Ofertowym. O terminie zwarcia umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą e-mailową wraz z informacją o wynikach postępowania.
- Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający nie zwraca oferentom ofert złożonych w terminie.
- Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty.
- W przypadku, gdy Zamawiający uzna, iż wycena oferty zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie w wyznaczonym terminie. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający na realziację projektu pn. „„Budowa Ogrodu Botanicznego w Niegoszczy” stara sięo dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, konkurs nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17. Orientacyjny termin rozstrzygnięcia konkursu to styczeń/luty 2018 r.
- Zamówienie podzielono na dwa etapy
- Etap I – Fundamenty – termin realizacji do dnia 31.12.2017 roku
- Etap II – Prace pozostałe związane z realizacją niniejszego zamówienia – od dnia podpisania umowy o dofinansowanie projektu z Instytucją Zarządzającą (Województwem Zachodniopomorskim, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego) Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, w ramach konkursu nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17 do dnia 31.10.2018 roku (data oddania do użytkowania)
- Realizacja etapu II będzie możliwa wyłącznie pod warunkiem podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją Zarządzającą (Województwem Zachodniopomorskim, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego) Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, w ramach konkursu nr RPZP.04.03.00-IZ.00-32-001/17. Nie otrzymanie dofinansowania w ramach środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego skutkuje nie podpisaniem umowy z Wybranym Wykonawcą na etap II prac bez skutków finansowych dla żadnej ze stron, ani nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
- Załączniki
Załącznikami do niniejszego zapytania są następujące wzory:
Nr | Nazwa Załącznika |
1 | Projekt budowlany budynku usługowego i gospodarczego w ramach inwestycji pn: „Budowa Ogrodu Botanicznego” |
2 | Branża sanitarna . „Projekt Budowlany przyłącze i zewnętrzna instalacja wodociągowa, ujęcie wody za pomocą studni wierconej, zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej z przydomową biologiczną oczyszczalnią ścieków, zewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej i centralnego ogrzewania”, „Projekt Budowlany wewnętrzna instalacja wod.-kan., instalacja centralnego ogrzewania |
3 | Branża elektryczna „Projekt Budowlany instalacje elektryczne” |
4 | Branża ogrodnicza Projekt zieleni Budowa ogrodu botanicznego w Niegoszczy |
5 | Przedmiar robót dla branży elektrycznej, ogrodniczej, sanitarnej, budowlanej |
6 | Pozwolenie na budowę nr BOŚ/917/2017 z dnia 11 października 2017 r |
7 | Wzór formularza oferty. |
8 | Wzór Oświadczenia Oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
9 | Wzór Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia |
10 | Wzór Wykazu usług, wykonanych w okresie ostatnich 7 lat |
11 | Wzór Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Oferenta |
12 | Wzór umowy z Wykonawcą |
a | Umowa na etap I |
b | Umowa na etap II |
Widok działki nr 172 w Niegoszczy obręb Mielenko gmina Mielno
Załącznik Nr 1
OB Niegoszcz projekt architektoniczny opis
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_01
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_02|
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_03
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_04
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_05
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_06
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_07
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_08
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_09
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_10
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_11
Ogr_Bot_Niegoszcz_PB-Rys_12
rys.01 -Rzut fundamentów -bud. usługowy
rys.02 -Rzut fundamentów -bud. gospodarczy
rys.03 -Rzut konstrukcji parteru -bud. usługowy
rys.04 -Rzut konstrukcji parteru -bud. gospodarczy
rys.05 -Rzut konstrukcji poddasza -bud. usługowy
rys.06 -Rzut konstrukcji poddasza -bud. gospodarczy
rys.07 -Rzut więźby dachowej -bud. usługowy
rys.08 -Rzut więźby dachowej -bud. gospodarczy
rys.09 -Fundamenty, wieńce
rys.10 -Trzpienie T1, T2
rys.11 -Poz. 4.4, 5.1, 5.4rys.12 -Poz. 4.1 – 4.3, 5.3rys.13 -Poz. 3.1, 5.2rys.14 -Poz. 3.2, 5.5Tarcica -Niegoszcz
Załącznik Nr 2
Opis_Przyłączy_14_09_2017
Wydruk OZC 14092017
Charakterystyka_energ
Opis instalacji 14092017
Rys Nr S1 wewn
Rys Nr S1 zewn
Rys Nr S2 wewn
Rys Nr S2 zewn
Rys Nr S3 wewn
Rys Nr S3 zewn
Rys Nr S4 wewn
Rys Nr S4 zewn
Rys Nr S5 wewn
Rys Nr S5 zewn
Rys Nr S6 wewn
Rys Nr S6 zewn
Rys Nr S7 zewn
Załącznik Nr 3
E1 – PZT_elektryka Model (1)
E2 – schemat ideowy zasilania
E3 – Oświetlenie
E4 – Oświetlenie
E5 – Gniazda
E6 – Gniazda
E7 – odgromówka
E8 – TG – SCHEMAT I WIDOK Model (1)
E9 – Tm – SCHEMAT I WIDOK Model (1)
Mielenko – dz. 172, bud usług i gospod – ki
OPIS_inst_elektryczne_Mielenko – po zmianach
Z_AutoCad + zdjęcia_Łukasz_2017_Niegoszcz – od Rinka_Projekt po zmianie_TG – SCHEMAT I WIDOK Model (1)
Załącznik Nr 4
OB Niegoszcz zieleń
Projekt zieleni Ogród Botaniczny Niegoszcz październik 2017
Załącznik Nr 5
przedmiar prace ogólnobudowlane
przedmiar prace elektryczne monitoring
przedmiar prace elektryczne
przedmiar prace sanitarne wod kan
przedmiar zieleń melioracje
przedmiar zieleń powierzchnia biologicznie czynna
Załącznik Nr 6
Załączniki 7-12